Díly interiéru, Strana 7
Elektropneumatický zámek a zajištění dveřních křídel u všech autobusů Karosa řady 700. Novější typ (cca od roku 1987), s čidlem zavření křídla. Kovová konstrukce, připojení vzduchu ze spodní části, v horní části čidlo otevření křídla. Uchycení na karoserii dvěma šrouby. Dvě verze podle umístění na dveřích, pravá a levá. Originální výroba, číslo dílu 50018355358. Originální profesionálně repasovaný díl s vlastnostmi nového.
Kryt spoje bočnice - střecha před kloubem u všech kloubových autobusů Karosa. Kryt je osazen vždy v horních rozích karoserie zevnitř v prvním článku a zrcadlově i ve vleku a překrývá přechod se šrouby. Novější provedení (a následně i druhovýroba) z autobusů Karosa řady 900 (ale pasuje i do řady 700), šedý plast se strukturou. Uchycení do podkladu předvrtanými otvory. Originální výroba, výrobce Ecoplast (produktové číslo 8513000124 nebo 442 945 471 89) a katalogové číslo 945 471 891.
Kryt spoje bočnice - střecha před kloubem u všech kloubových autobusů Karosa. Kryt je osazen vždy v horních rozích karoserie zevnitř v prvním článku a zrcadlově i ve vleku a překrývá přechod se šrouby. Novější provedení (a následně i druhovýroba) z autobusů Karosa řady 900 (ale pasuje i do řady 700), šedý plast se strukturou. Uchycení do podkladu předvrtanými otvory. Originální výroba, výrobce Ecoplast (produktové číslo 8513000123 nebo 442 945 471 88) a katalogové číslo 945 471 881.
Ochranné pěnové madlo sloužící k umístění na záchytné tyče a zástěny kolem dveří. Slouží pro ochranu cestujících a pohodlnější úchyt atd. Z výroby se umisťovalo převážně na zástěny kolem dveří, ale půlkruhové vykrojení umožňuje instalaci kamkoliv na příslušnou tyč (průměru cca 30-38mm) nebo madlo. Použití od prvních autobusů Karosa řady 700 až po řadu 900 do změny systému madel (do konce řady 930E). Materiál černá tvrzená pěna vyztužená tvarovaným plechem, uchycení pomocí 2ks šroubů, celková délka cca 57cm. Číslo dílu 442 974 050 661 nebo E 722 699 1012, originální výroba.
Plastový dvoudílný kryt sloupku řízení, volantu, ovládacích páček pod volantem a spínací skříňky. Kryt používaný u originálních sloupků řízení Renault v Karosách řady 900 od počátků výroby až do příchodu řady 950 (Iveco), která již byla vybavena sloupky Renault v novém provedení. Dva díly, horní menší a spodní větší, obsahující také kolečko pro ovládání jasu osvětlení přístrojové desky. Vzájemně sešroubované a tvořící celek. Originální výrobce Allibert (Francie), čísla dílů 5000 423 163 (horní menší) a 5000 423 164 (spodní větší).
Sada dílů kliky kabiny řidiče v provedení z autobusů Karosa řad 930/940 a 950/960. Sada obsahuje kliku pro obě strany, krycí plastové díly, zámeček pro vnitřní zajištění a uchycení a vymezovací díly s vruty. Klika pasuje do originálních otvorů ve dveřích kabiny řidiče a funguje se zadlabávacím zámkem (č. dílu 9002149). Originální výroba, číslo dílu 5497311010.
Kovové madlo instalované na boční stěně kabiny řidiče v městských autobusech Karosa řady 900. Velikost (rozteč děr pro uchycení) cca 1m. Uchycení do 2ks závitů zezadu podkladu. Barva žlutý komaxit (nebo dle provedení). Provedení umožňuje instalaci prakticky kamkoliv, kde se dá dostat ze zadní části pro osazení a utažení šroubů. Originální výroba.
Přístroj radiostanice Motorola využívaný ve vozidlech MHD ke komunikaci s dispečinkem a dalšími složkami provozu. Konkrétní typ a provedení pochází z DP Praha, vyřazené a odprodané k dalšímu použití. Pasuje tedy do originálních konektorů a kabeláže ve vozidlech z DP Praha. Komunikace pomocí vozového mikrofonu s přepínačem (není součástí). Součástí dílu je pouze přístroj radiostanice, neobsahuje potřebnou kabeláž ani další prvky potřebné pro funkční systém. Určeno pouze jako dekorace nebo pro muzejní činnost, není možné přístroj běžně provozovat. Originální výroba.
Originální krycí plech pod přístrojovou desku. Díl navazující na podélné plechy se zesilovačem a rádiem, sloužící k vytvoření "tunelu" pod sloupkem volantu kolem pedálů. Určeno pouze pro autobusy Karosa řady 700 všech typů a provedení. Uchycení otvory na navazující části a pedálovou konstrukci. Použití pouze na pravou stranu (ve směru jízdy). Rozměry tvaru cca 44x14,5x34,5cm. Oboustranně provedený kvalitní lesklý lak. Originální výroba.
Standardní polovysoké nepolohovatelné dvoudílné čalouněné sedadlo používané v autobusech Karosa C954, C954E a následně také v lehce pozměněné podobě dodnes v autobusech Iveco Crossway a Crossway LE. Sedák je zhotoven z pěny a dřevěné překližky s uchycením 4 šrouby k opěradlu, které je vyrobeno z trubkového rámu a dřevěné kostry. Sedadlo je plně očalouněno z přední a boční části odolnou látkou v pruhovaném vzoru a ze zadní části kobercem, kde je také osazeno bytelné madlo. Uchycení ke konstrukcím sedaček 4 šrouby skrz připravené otvory v kostře opěradla, provedení umožňuje instalaci prakticky kamkoliv (např. do zemědělské techniky, do zahradních posezení atd.). Rozměry výška cca 70cm a šířka 45cm. Originální výroba Karosa, a.s.
Ovládací páčka přepínače stěračů a ostřikovačů na sloupku volantu. Provedení používané u autobusů Karosa řady 950 s novějším sloupkem řízení Renault a v kombinaci s motorem Iveco. Lze ale také použít v dalších vozidlech vybavené tímto sloupkem (např. Irisbus Ares, Renault Illiade, Renault Midlum, Premium atd.). Originální 4 polohové provedení, na konektor a s uchycením na 2 šrouby na konzoli sloupku. Výrobce Jaeger Francie, typové číslo 742 153 5734 nebo 5001834435.
Pneumatický zámek a zajištění dveřních křídel používaný u autobusů Karosa řady 930. Starší provedení se závitem na připojení vzduchové hadice. Kovová konstrukce, připojení vzduchu ze spodní části, uchycení na karoserii dvěma šrouby skrz připravené otvory. Originální výroba, katalogové číslo E97353076 nebo 42973530761. Provedení na levouLEVIOU stranu (z pohledu zevnitř vozu).
Vypouštěcí vzduchový ventil Wabco se třemi vývody, který se používá k "vypouštění" a "napouštění" vzduchového okruhu ovládání jednotlivých dveří. Tento typ se konkrétně dosazoval např. do Karos LC936XE, ale uplatnění najde prakticky kdekoliv. Vývody opatřeny šroubovacím připojením nebo rychlospojkami. Ovládání probíhá červenou páčkou na vnější straně ventilu. Ventil obsahuje také vnější plastový kryt mechanismu určený k montáži na povrch. Produktové číslo výrobce Wabco je 952 003 023 0.
Pneumatický zámek a zajištění dveřních křídel používaný u autobusů Karosa řady 950, ale použitelné i u řady 930E. Novější provedení s rychlospojkou na připojení vzduchu. Kovová konstrukce, připojení vzduchu ze spodní části, uchycení na karoserii dvěma šrouby skrz připravené otvory. Pro každou stranu samostatné provedení. Originální výroba, katalogové číslo 316 744 036. Provedení na levou stranu (z pohledu zevnitř vozu)!
Elektropneumatický zámek a zajištění dveřních křídel u všech autobusů Karosa řady 700. Novější typ (cca od roku 1987), s čidlem zavření křídla. Kovová konstrukce, připojení vzduchu ze spodní části, v horní části čidlo otevření křídla. Uchycení na karoserii dvěma šrouby. Dvě verze podle umístění na dveřích, pravá a levá. Originální výroba, číslo dílu 50018355358.
Elektropneumatický zámek a zajištění dveřních křídel u všech autobusů Karosa řady 700. Novější typ (cca od roku 1987), s čidlem zavření křídla. Kovová konstrukce, připojení vzduchu ze spodní části, v horní části čidlo otevření křídla. Uchycení na karoserii dvěma šrouby. Dvě verze podle umístění, pravá a levá. Originální výroba, číslo dílu 442 973 530 571 a 5001835357.
Mechanický tachograf s automatickým elektronickým příjmem signálů (bez bowdenů) značky TVI, typ 26.02 pro dva řidiče a na klasická papírová "kolečka" do 125km/h. Provedení 1 DIN velikost s výsuvným prostorem pro kolečko (tzv. šuplíkový). Dosazováno do Karos od řady 950 až do konce výroby, resp. nástupu digitálních tachografů, ale použití je možno kdekoliv kam se toto provedení osazovalo. Tachograf určen pouze na ND nebo výměně za stejný typ. Všechny tovární plomby uvnitř, chybí plomba konektorů pro připojení (osadí se po cejchování).