Kontakt

+420 721 378 468

Jak nakupovat v našem e-shopu?

  • Víte co hledáte? - pokud víte co hledáte, nejsnazší cestou je zadání klíčového slova a použití tlačítka Hledat. Zboží je seřazeno do skupin a podskupin podle typu a určení, je tedy možné ho vyhledávat přímo. U položek jsou zvoleny obecné a většinou běžně používané názvy pro co nejsnadnější vyhledávání. Každá položka je navíc doplněna o autentickou fotografii, takže vždy víte, co kupujete. Tip! napište si při objednávce o fotografii konkrétního pro Vás zasílaného zboží!
  • Nevíte co hledáte? - v tomto případě Vám nejvíce pomohou u každé položky fotografie a slovní popis tak, abyste našly to, co se Vám bude líbit nebo hodit :-)
  • Nenašli jste to, co jste hledali? - není třeba zoufat! I když hledané zboží nenajdete v nabídce, tak neváhejte vznést dotaz na jakýkoliv kontakt z kontaktního formuláře. Spektrum působnosti je u nás poměrně široké a tak se dá většině požadavků vyhovět. Množství věcí také máme skladem, ale není ještě připraveno pro zveřejnění. Nebojte se zeptat!
  • Zboží není v požadovaném množství nebo není skladem?  - opět doporučujeme dotaz v kontaktním formuláři. Velká část položek je dostupná ve větším množství než je uvedená skladová zásoba a to proto, aby bylo zajištěno, že vždy je k dispozici vše co na našem e-shopu najdete. V případě vyprodání a nulové zásoby jsou položky ihned odstraněny. Každý Váš dotaz bude řešen individuálně a budeme se Vám snažit vždy v nejvyšší možné míře vyhovět!
  • Jaká je záruka, můžete zboží vrátit nebo vyměnit? - vzhledem k faktu, že v nabídce našeho e-shopu je převážně starší, použité nebo již nevyráběné zboží, tak bohužel nemůžeme poskytnout standardní záruku. Zaručujeme ale zkoušku funkčnosti mechanických a elektrických dílů po dobu 14 dnů od zakoupení. V případě nefunkčnosti garantujeme výměnu za shodný funkční kus nebo v případě vyprodání zásob vrácení peněz. Ostatní zboží je možné vyměnit pouze za jiné ve stejné nebo vyšší hodnotě. Vše je ale otázkou vzájemné dohody.
  • Způsoby poštovného, zaslání a platba za zboží? - po vybrání zboží a jeho umístění do nákupního košíku máte možnost před dokončením obchodu zvolit výběr dopravy a platby. Pro zaslání preferujeme Českou poštu, zásilky jako balík (Balík do ruky) nebo cenné psaní. Výše poštovného v nákupním košíku při jednotlivých způsobech platby je jen informativní - jedná se o průměrnou sazbu při běžných zásilkách (většinou balík nebo balíček). Výše poštovného je po objednání upravena dle objednaného zboží - převážně směrem dolů, kdy se zboží vejde do sazby za doporučenou zásilku. U rozměrnějšího nebo těžšího zboží je kalkulace poštovného řešena až po objednání. Úpravy ceny poštovného směrem dolů nejsou předem avizovány, směrem nahoru jsou před odesláním konzultovány s objednajícím. Platbu je možno provést dvěma způsoby - standardně je nastaven způsob platby předem uhrazením vystaveného dokladu / potvrzené objednávky. Po připsání částky na náš účet je zboží do 3 pracovních dnů expedováno, zpravidla ihned. Při nákupu nad 1 000,- Kč a platbě předem poštovné a balné zdarma! Druhý způsob úhrady kupní ceny a poštovného je oblíbená dobírka. Na dobírku zasíláme prověřeným zákazníkům nebo po obdržení písemné objednávky do 3 pracovních dnů od objednání, zpravidla dříve (viz nákupní košík). Při zaslání na dobírku neplatí akce poštovné zdarma nad 1 000,- Kč. Upozorňujeme, že při objednávce na dobírku a jejím následném nepřevzetí bez udání důvodu (vrácení odesílateli) bude následně poštovné vymáháno na objednajícím! Osobní odběr je od zavedení evidence tržeb (EET) prozatím zrušen. Tato možnost je možná po předchozí dohodě a platbě předem a nabízíme odběr v Českých Budějovicích (prakticky kdykoliv) nebo jsou prováděny závozy až k Vám domů v případě cest po ČR (vždy po předchozí domluvě). Využijte kontaktní formulář a informujte nás, jakou preferujete možnost zaslání a platby!