Mechanické díly, díly vzduchové soustavy, díly motoru...
Stránka 1 z 2 - 25 položek celkem
Kód: 7001291
Kovové pozinkované šroubení pro uchycení přívodu vzduchu do vlnovce pérování. Použitelné minimálně u autobusů Karosa řad 700 i 900 a také u nákladních vozidel Liaz. Šestihran průměr 13mm, menší závit M10, větší závit M12. Katalogové číslo 999 000 488. Originální výroba.
Kód: 7001353
Ocelový držák prodloužení ventilu pro bezdušové dvojité pneu na zadní nápravě u autobusů a nákladních automobilů. Uchycení na venkovní disk "tupláku" pomocí šroubu M6. Originální výroba.
Kód: 7001290
Kovová hřídelka náhonu otáčkoměru nebo snímače tachografu. Provedení pro převodovky Praga české a československé výroby. Použitelné do autobusů Karosa řad 700 i 900, ale pravděpodobně i do dalších vozidel jincýh značek. Hřídelka je umístěna na určeném místě v převodovce a na její volný konec je nasazen snímač otáčkoměru (výrobce KMGY, Maďarsko) nebo tachografu. Rozměr cca 66mm (délka) a průměr 10mm. Originální výroba, katalogové číslo 313 002 990.
Kód: 7001352
Mosazné prodloužení ventilu bezdušové pneumatiky. Použití u dvojitých pneu autobusů a nákladních vozů na zadní nápravě. Mosazné provedení, délka cca 12cm, s čepičkou ventilku. Výrobce EHA, Německo.
Kód: 7101026
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 1. a 4.válci - vstřikovací. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 25cm, matice na jedné straně č.19 a na druhé č.17. Originální díl, katalogové číslo 331 706 031.
Kód: 7001364
Originální vložka čističe oleje s označením O11, typ a provedení využívané v motorech Liaz různých typů. Papírová vložka kruhového filtru je osazena hliníkovými konci s těsněním pro správné osazení do čističe. Výška cca 23cm, průměr 10cm. Produktové číslo 312 040 233 nebo 312040234, výrobce Unico Filter - Mann+Hummel s.r.o.
Kód: 7001299
Kovovo-pryžová šroubovací zátka nalévacího hrdla oleje k motorům Liaz mladších ročníků výroby se samostatným nalévacím hrdlem z bloku motoru. Originální provedení pasující přímo na hrdlo dolévání oleje, s pryžovým těsněním funkčním po zašroubování ovládací matky s úchyty. Průměr zhruba 60mm, určeno pro motory Liaz. Originální náhradní díl, číslo dílu 442 076 470 061.
Kód: 7001348
Držák - hák - originální plechové nádrže používané v autobusech Karosa řady 730 a 930. Použití pro nízkou nádrž (městské a linkové vozy). Háky se umisťují na roh a hranu nádrže se zajištěním trnu maticí do příčky. Délka cca 42cm, patka s hranou cca 10x10cm, povrchová úprava základní barva (doporučeno nalakovat) a trn závit M10. Číslo dílu 442 900 408 100, originální výroba.
Kód: 7101050
Pryžová hadice přepadu paliva z válců motorů Liaz. Trubka obsahuje 6ks holendrových ok k připojení palivového přepadu, celková délka gumové hadice je cca 160cm. Použití dle typu motoru. Originální výroba, číslo dílu 442 176 810 445.
Kód: 7101025
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 5.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 39cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 825.
Kód: 7101023
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 1.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 25cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 785.
Kód: 7101024
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 3.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 21cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 805.
Kód: 7101027
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 2.válci - vstřikovací. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 23cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo 323 060 320.
Kód: 9101018
Originální odstředivý olejový filtr motorů Renault (Iveco atd.), produktové číslo OEM 50 01 846 546 (5001846546). Provedení schválené výrobcem motoru jako originální díl. Balení v originální krabičce s odpovídajícím těsněním. Výška 122mm, průměr cca 97mm. Výprodejová položka.
Kód: 7001347
Hliníkové víčko palivové nádrže na klasické ocelové nádrže používané v autobusech Karosa řad 700, 930 i 950. Šroubovací víčko bez zajišťovacího otvoru na zámek, průměr 100mm. Díl neobsahuje gumové nebo jiné těsnění. Originální výroba, číslo dílu 442 052 730 811.
Kód: 7101049
Kovová trubka odvodu přebytečného paliva z válců - motory Liaz M1.2C, použití u vozidel Liaz řady 300, Karos řady 900 atd. Trubka obsahuje 6ks holendrových ok k připojení odvodu paliva a odvodní část s maticí č.14. Celková délka je cca 85cm. Použití dle typu motoru. Originální výroba, číslo dílu 332-060113 nebo 442 000 0924.
Kód: 7001366
Mechanismu čepu řazení převodovky Praga, provedení L pro autobusy Karosa řady 700 turbo. Určeno k montáži na původní předem připravené úchyty a šroubení, nelze upravovat tovární rozměr a uchycení kloubu. Originální výroba, číslo dílu 442175090128, 316 226 082 nebo E4420001234.
Kód: 7001323
Elektronický snímač rychloměru Ganz (dnes KMGY) osazovaný na víko převodovek a sloužící pro rychloměry stejné značky. Snímače používané v autobusech Karosa řady 700 i 900, ale jsou používané i v jiných vozidlech. Náhon snímače po našroubování na převodovku obstarává hřídelka (č. dílu 7001290) a tři konektory zajišťují přenos signálu do elektronického rychloměru v přístrojové desce. Originální výroba, repasovaný díl, produktové číslo KMGY 38003605001 a 691 703 801 101.
Stránka 1 z 2 - 25 položek celkem